Chcete být i doma fit, krásná a v pohodě?

  • Trápí vás bolavá záda, povolené břicho a zadek či nefunkční pánevní dno?
  • Potřebujete vyčistit hlavu a starat se chvíli jen sama o sebe?
  • Ráda byste cvičila doma, když se vám to zrovna hodí?
  • Chtěla byste cvičit i v těhotenství a po porodu, ale nevíte co a jak?

Jak vám s tím vším mohu pomoci? Jsem instruktorka pilates a jógy, a máma čtyř dětí. Natočila jsem pro vás sestavu cviků, díky které budete zvládat každodenní péči o děti i domácnost ve zdraví a psychické pohodě, a začnete si zas užívat mateřství i života!

Čtyři děti narozené během čtyř let mne naučily, jak důležité je věnovat si každý den vědomý čas a prostor - pro vás samotnou, ale i pro celkovou rodinnou pohodu. A že stačí, když změníte 5 minut vašeho dne a začnou se dít divy!

Proto je celý hodinový program rozdělen do 5-10minutových sestav. Můžete cvičit jen jednu denně nebo všechny najednou, ráno v posteli, s dětmi v obýváku nebo na hřišti.

Online kurz velice jemného cvičení, který jsem pro vás vytvořila, nese název:

Maminka ve formě

aneb

Doma nejen po porodu,

fit, krásná a na pohodu

Sestavy vychází ze cvičení pilates a naučí vás zapojovat střed těla

Díky jemné práci začnete více naslouchat svému tělu a rozumět jeho potřebám

Naučíte se provádět cviky i každodenní činnosti zdravým způsobem, který nebude škodit vašemu tělu

Program vám pomůže získat zpět fyzickou formu, duševní klid a radost ze života

JAK CELÝ PROGRAM PROBÍHÁ?

  • 1

    Jednoduchost

    Během 21 dnů se vám postupně zpřístupní všech 14 dílů kurzu. Upozornění na každý nový díl naleznete ve svém emailu.

  • 2

    Svoboda

    Po prvních 21 dnech budete mít už neustálý přístup ke všem videím kurzu. Vy samy si budete volit, které sestavy, kolik a v jakém pořadí budete ten který den cvičit.

  • 3

    Kvalita

    V 10 krátkých videích vám ukážu, jak všechny cviky provádět, na co si dát při cvičení pozor, jak měnit obtížnost cvičení, a naučím vás, jak cviky provádět v souladu s vaším tělem a vaší aktuální situací.

  • 4

    Praxe

    Všechny vysvětlené cviky si pak zacvičíme plynule v jedenácti 5-10minutových sestavách.






Představte si:

  • že budete mít každý den chvilku sama pro sebe
  • že se budete opět cítit dobře - ve svém těle i při pohledu do zrcadla
  • že si budete moci bez obav zaskákat s dětmi na trampolíně nebo popoběhnout na hřišti
  • že vás nebudou bolet záda z častého nošení, zvedání či kojení dětí
Ano, to chci!

KE KURZU ZÍSKÁTE NAVÍC TYTO BONUSY:

Video 1: Nastavení neutrální polohy

Nastavení neutrální polohy vám pomůže ke správnému držení těla i zdravému pohybu šetrnému k vašemu tělu. Dozvíte se, co to je neutrální poloha a jak ji sama na sobě nastavit.

Video 2: Aktivace středu těla

Vysvětlíme si, co to je střed těla, jak ho zapojíme a proč je tak důležité, abychom prováděly cviky a především každodenní činnosti s aktivním středem.

Příručka cvičení v těhotenství a po porodu

Dozvíte se, jak můžete jednotlivé cviky provádět v těhotenství a po porodu, kdy byste měly cviky přestat cvičit a kdy je můžete opět zařadit do programu, a které cviky si sebou můžete "vzít do porodnice" 🙂

Všechny sestavy v mp3

Mluvené komentáře ke všem 11 sestavám, které si můžete stáhnout do mobilu, a cvičit pak opravdu kdykoli a kdekoli 🙂

Pracovní listy v pdf

Úkoly, které vám pomůžou dostat cvičení do vaší každodenní praxe, podpoří vaši motivaci a rozhýbou vaše všední dny 🙂

JAKÁ JE CENA PROGRAMU?

Kurz Maminka ve formě stojí  1350 Kč

1350 Kč za to, že:

  • díky práci s fyzickým centrem těla naleznete klid a zbavíte se bolesti zad
  • péči o děti i o domácnost budete zvládat v pohodě a s úsměvem na rtech
  • budete se opět líbit sama sobě i svému okolí
  • pravidelný pohyb a čas pro sebe sama vnese do vašeho života zdraví, radost a klid

 

To je pouhý zlomek opravdové hodnoty, kterou získáte, co myslíte?


Tak co, chcete být i doma fit, krásná a v pohodě? Máte chuť začít hýbat svým tělem i životem?

Pokud ano, stiskněte tlačítko OBJEDNAT KURZ

a vydejte se spolu se mnou na cestu za zdravějším tělem, klidnější myslí a radostnějším životem

Objednat kurz

100% ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

Pokud zjistíte, že vám kurz nic nepřináší, můžete mi během prvních 30 dnů napsat a já vám automaticky vrátím celou zaplacenou částku.

CHCETE KURZ VĚNOVAT JAKO DÁREK?

Stisněte tlačítko OBJEDNAT POUKAZ

a pomozte vaší ženě, dceři či kamarádce cítit se opět fit, krásná a v pohodě

Objednat poukaz

CO ŘÍKAJÍ O KURZU MAMINKY, KTERÉ UŽ VE FORMĚ JSOU:

Milá Katko,
jen jsem ti chtěla říct, že tvoje videjka mi perfektně sedly do toho, co potřebuji:)
Vím, že mi dělá moc dobře se jen tak lehce rozhýbat...člověku to zvedne náladu, rozproudí energii, dodá uvolnění a lehkou hlavu. Stačí chvilka a efekt je obrovský!
Takže tvoje videa jsou skvělé řešení! Je to jednoduché, nemusím přemýšlet, co si pustit, nemusím se na to převlékat, nemusím nic...prostě jen kliknu a za 5 min jsem jinej člověk! Cvičení s tebou je moc příjemné, cítím se skvěle po těle i po duši. Díky a těším se na pokračování!

Šárka Reinbergrová
Šárka Reinbergrová www.vaseliga.cz, syn 18 měsíců

Milá Katuško,

děkuji ti za krásný a citlivý kurz, který mi pomáhá zastavit se, zklidnit mysl a pečovat o moje tělo, které dostává při každodenní péči o moje 3 malé a veselé kluky pěkně zabrat. Zaměřuji se hlavně na cvičení těch částí těla, které se hlásí, že potřebují pomoci. Nejčastěji se dokážu sobě věnovat pár minut ráno v posteli nebo poté co kluky obšťastním snídaní. Pracuji s dechem, protahuji, posiluji...vše citlivě a jemně. Děkuji ti, že mi pomáháš cítit se skvěle v mém těle. S láskou a radostí

ivana

Ivanka Vrablcová
Ivanka Vrablcová www.kineziologieonline.cz, máma 3 dětí

Ke cvičení Pilates jsem nejprve přistupovala poněkud s nedůvěrou – připadalo mi málo dynamické. Po absolvování videokurzu Kateřiny Marešové jsem však zcela změnila názor.


Pochopila jsem, že dobrý pocit z toho, že pro sebe něco dělám, nepramení jen ze stříkajícího potu a popadání dechu. Naučila jsem se úplně jinak vnímat pohyb a porozumět svému tělu, pochopila jsem, jak důležité je dýchání. Pilates je ideální nejen pro ty, kteří jako já mají již od relativně mladého věku potíže s páteří. Kouzlo Pilates spočívá také v tom, že principy cvičení lze převést i do běžných denních pohybů.


Pravidelné cvičení mi přináší jak radost a uspokojení z pohybu, tak zlepšení kondice a držení těla, které na mě vidí i okolí. Po každém cvičení si připadám fyzicky pevnější a duševně uvolněnější. Díky internetovému videokurzu mohu cvičit kdykoliv, když mám čas, nemusím se trápit tím, jak u toho vypadám a videa jsou dostatečně instruktivní, aby to zvládl kdokoliv.

Michaela Stará
Michaela Stará Neuroložka, 2. trimestr

ODPOVĚDI NA ČASTÉ DOTAZY A OBAVY:

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky či obavy. Pokud vás trápí něco jiného, můžete mi napsat na katka@cviceninejenpoporodu.cz a já vám s radostí odpovím!

Je pro mne cvičení vhodné? +

Kurz „Maminka ve formě“ je postaven na velmi jemném cvičení, při kterém protáhneme a posílíme celé tělo a při kterém se naučíme základní principy zdravého pohybu, které pak budeme převádět i do každodenního života, a tak začneme běžné činnosti provádět způsobem, který nebude škodit našemu tělu.

Pokud máte vážnější zdravotní potíže, můžete konzultovat vhodnost cvičení s lékařem a domluvit si se mnou bezplatnou osobní konzultaci. Obecně platí, že bychom nikdy neměli chodit přes bolest a cvičení by pro nás mělo být příjemné.

Bojím se, že nebudu mít na cvičení čas. +

Jako máma 4 malých dětí této obavě naprosto rozumím 🙂 A je to právě jeden z mých cílů naučit vás vytvořit si na cvičení a sama pro sebe čas. Věřte, že to oceníte nejen vy, ale i vaše okolí!

Pro začátek můžete začít s pár minutami denně a postupně svou cvičební praxi prodlužovat. Také je možné cvičit všechny sestavy i s dětmi.

Samy si vyzkoušíte, zda vám bude více vyhovovat cvičit za přítomnosti dětí nebo se na chvíli někam zavřít a cvičit o samotě a použít tento čas jako váš jedinečný prostor pro sebe sama.

Já osobně praktikuji oba způsoby. Velmi vám ale doporučuji, abyste jednou za čas provedly vaší praxi zcela o samotě a mohly tak veškerou svou pozornost věnovat pouze svému tělu a dechu.

Jak často a jak dlouho mám cvičit? +

Většinou se uvádí, že je potřeba cvičit 10 minut v kuse, aby mělo cvičení nějaký efekt, ideálně v celkové době 150 minut týdně. Moje zkušenost je taková, že každá minuta se počítá. Každá minuta, kterou věnuji sama sobě, vědomé práci s vlastním tělem a dechem, je k nezaplacení.

Takže věnujte cvičení přesně tolik času, kolik potřebujete. A i když máte pocit, že vůbec žádný čas nemáte, zkuste pro začátek 2-3 minuty denně a uvidíte, co to s vámi a s vaší fyzickou i duševní pohodou udělá.

Co budu ke cvičení potřebovat? +

Ke cvičení nebudeme potřebovat v zásadě nic 🙂 Pomohla by chvíle klidu, abychom se mohly soustředit samy na sebe, na své tělo a dech, ale dá se samozřejmě cvičit i ve ztížených podmínkách.

Můžete využít ručník – na podkládání hlavy, aby se dostala do neutrální polohy, nebo jako pomůcku při strečinku. Pokud si budete chtít cvičení časem ztížit, můžete k tomu využít libovolnou zátěž: činky, thera band/ručník, šátek, děti, zvířata či co máte zrovna po ruce.

Dobré je dělat cvičení na rovné podložce – já cvičím nejčastěji doma na koberci. Pro větší pohodlí můžete ležet na karimatce, ale klidně si můžete lehnout i do trávy nebo si cvičit v posteli.

Nebo naopak můžete cviky provádět i vsedě či vestoje – v práci u počítače, doma u televize, na hřišti s dětmi, při čekání na autobus nebo u pokladny. Smyslem tohoto kurzu je rozhýbat vaše všední dny a dostat pohyb z tělocvičny do vaší každodenní praxe, tak abyste hýbaly svým tělem zdravě a každodenní činnosti prováděly s respektem k vlastnímu tělu.

Bojím se, že budu cviky provádět špatně +

Velmi rozšířeným jevem, se kterým se setkávám v tělocvičnách i mimo ně, je situace, kdy se lidé snaží provádět pohyb jako cvičitelka nebo jako soused v tělocvičně, ale ve skutečnosti cvičí způsobem, který naopak jejich tělu škodí.

V kurzu se budeme mimo jiné učit, jak respektovat při cvičení sama sebe, svou aktuální situaci a své momentální pocity, a cvičit v souladu s nimi. Respektovat, že nemusím dělat cviky jako ostatní, a nemusím je dělat, ani jako jsem je dělala včera. Každá jsme jiná a každý náš den je jiný. Naučíme se poslouchat svoje tělo, rozumět mu a důvěřovat.

V teoretických videích vám navíc detailně popisuji a ukazuji, jak se každý cvik provádí a na co si dát při cvičení pozor, a jak zapojovat ty správné svaly, které byly k danému pohybu určeny.

Pokud si nebudete jisté správným provedením, obraťte se na mne a já vám ochotně pomůžu či poradím!