Chcete být i doma fit, krásná a v pohodě?

  • Trápí vás bolavá záda či povolené pánevní dno?
  • Toužíte po krásných nohách, pevném zadečku a plochém bříšku?
  • Ráda byste se dostala po porodu zpět do formy?
  • Chcete prožít příjemné těhotenství a připravit se na porod?

Jak vám s tím vším mohu pomoci se dozvíte v krátkém videu:

Natočila jsem pro vás online kurz velice jemného cvičení vycházejícího z principů pilates, které pomohlo mě i mým klientkám prožít pohodová těhotentsví, hladký porod a po porodu se dát opět do kupy. Kurz nese název:

Maminka ve formě

aneb

Doma nejen po porodu,

fit, krásná a na pohodu

Představte si:

  • že budete mít každý den chvilku sama pro sebe
  • že se budete opět cítit dobře - ve svém těle i při pohledu do zrcadla
  • že si budete moci bez obav zaskákat s dětmi na trampolíně nebo popoběhnout na hřišti
  • že vás nebudou bolet záda z častého nošení, zvedání či kojení dětí

JAK CELÝ PROGRAM PROBÍHÁ?

  • 1

    Pohodlnost

    Během 10 dnů se vám postupně zpřístupní všech 11 sestav kurzu. Upozornění na každou novou sestavu naleznete ve svém emailu.

  • 3

    Kvalita

    Kurz obsahuje také dvě krátká bonusová videa, ve kterých si vysvětlíme základní pohybové principy, které vám pomůžou ulevit od bolesti zad, a to i při běžných činnostech.

  • 2

    Svoboda

    Po prvních 10 dnech vám zůstane přístup ke všem sestavám kurzu. Vy samy si budete volit, co, jak moc a kdy chcete v daný den cvičit.

  • 4

    Jednoduchost

    Hodinový cvičební program je rozdělen do jedenácti 5-10minutových sestav zaměřených na různé problémy nebo partie těla.


To chci!

KE KURZU ZÍSKÁTE NAVÍC ZDARMA TYTO BONUSY:

Průvodce cvičením v těhotenství a po porodu

Dozvíte se, jak můžete jednotlivé cviky provádět v těhotenství a po porodu, kdy byste měly cviky přestat cvičit a kdy je můžete opět zařadit do programu, a které cviky si sebou můžete "vzít do porodnice" 🙂

Všechny sestavy v mp3

Součástí kurzu jsou i audia ke všem sestavám, která si můžete stáhnout do mobilu, abyste mohly cvičit opravdu kdykoli a kdekoli.

Pracovní listy v pdf

4 jednoduché úkoly, které vám pomůžou dostat cvičení do vaší každodenní praxe, podpoří vaši motivaci a rozhýbou vaše všední dny 🙂

JAKÁ JE CENA PROGRAMU?

Kurz Maminka ve formě stojí  640 Kč

640 Kč za to, že:

  • díky práci s fyzickým centrem těla se zbavíte bolesti zad a naleznete klid
  • péči o děti i o domácnost budete zvládat v pohodě a s úsměvem na rtech
  • budete se opět líbit sama sobě i svému okolí
  • vaše tělo bude opět krásné a pevné, hlava čistá a srdce lehké 🙂

To je pouhý zlomek opravdové hodnoty, kterou získáte, co myslíte?

Pokud chcete být díky pár minutám denně fit, krásná a v pohodě,

stiskněte tlačítko OBJEDNAT KURZ

Objednat kurz

100% ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

Pokud zjistíte, že vám kurz nic nepřináší, můžete mi během prvních 30 dnů napsat a já vám automaticky vrátím celou zaplacenou částku.

CHCETE KURZ VĚNOVAT JAKO DÁREK?

Stisněte tlačítko OBJEDNAT POUKAZ a pomozte vaší dceři, sestře či kamarádce cítit se opět fit, krásná a v pohodě

Objednat poukaz

CO ŘÍKAJÍ O KURZU MAMINKY, KTERÉ UŽ VE FORMĚ JSOU:

Milá Katko,
jen jsem ti chtěla říct, že tvoje videjka mi perfektně sedly do toho, co potřebuji:)
Vím, že mi dělá moc dobře se jen tak lehce rozhýbat...člověku to zvedne náladu, rozproudí energii, dodá uvolnění a lehkou hlavu. Stačí chvilka a efekt je obrovský!
Takže tvoje videa jsou skvělé řešení! Je to jednoduché, nemusím přemýšlet, co si pustit, nemusím se na to převlékat, nemusím nic...prostě jen kliknu a za 5 min jsem jinej člověk! Cvičení s tebou je moc příjemné, cítím se skvěle po těle i po duši. Díky a těším se na pokračování!

Šárka Reinbergrová
Šárka Reinbergrová www.vaseliga.cz, syn 18 měsíců

Milá Katuško,

děkuji ti za krásný a citlivý kurz, který mi pomáhá zastavit se, zklidnit mysl a pečovat o moje tělo, které dostává při každodenní péči o moje 3 malé a veselé kluky pěkně zabrat. Zaměřuji se hlavně na cvičení těch částí těla, které se hlásí, že potřebují pomoci. Nejčastěji se dokážu sobě věnovat pár minut ráno v posteli nebo poté co kluky obšťastním snídaní. Pracuji s dechem, protahuji, posiluji...vše citlivě a jemně. Děkuji ti, že mi pomáháš cítit se skvěle v mém těle. S láskou a radostí

ivana

Ivanka Vrablcová
Ivanka Vrablcová www.kineziologieonline.cz, máma 3 dětí

Ke cvičení Pilates jsem nejprve přistupovala poněkud s nedůvěrou – připadalo mi málo dynamické. Po absolvování videokurzu Kateřiny Marešové jsem však zcela změnila názor.


Pochopila jsem, že dobrý pocit z toho, že pro sebe něco dělám, nepramení jen ze stříkajícího potu a popadání dechu. Naučila jsem se úplně jinak vnímat pohyb a porozumět svému tělu, pochopila jsem, jak důležité je dýchání. Pilates je ideální nejen pro ty, kteří jako já mají již od relativně mladého věku potíže s páteří. Kouzlo Pilates spočívá také v tom, že principy cvičení lze převést i do běžných denních pohybů.


Pravidelné cvičení mi přináší jak radost a uspokojení z pohybu, tak zlepšení kondice a držení těla, které na mě vidí i okolí. Po každém cvičení si připadám fyzicky pevnější a duševně uvolněnější. Díky internetovému videokurzu mohu cvičit kdykoliv, když mám čas, nemusím se trápit tím, jak u toho vypadám a videa jsou dostatečně instruktivní, aby to zvládl kdokoliv.

Michaela Stará
Michaela Stará Neuroložka, 2. trimestr

ODPOVĚDI NA ČASTÉ DOTAZY A OBAVY:

Zde naleznete odpovědi na nejčastější otázky či obavy. Pokud chcete vědět víc, můžete mi napsat na katka@cviceninejenpoporodu.cz a já vám s radostí odpovím.

Je pro mne cvičení vhodné? +

Kurz „Maminka ve formě“ je postaven na velmi jemném cvičení, při kterém protáhneme a posílíme celé tělo a při kterém se naučíme základní principy zdravého pohybu, které pak budeme převádět i do každodenního života, a tak začneme běžné činnosti provádět způsobem, který nebude škodit našemu tělu.

Pokud máte vážnější zdravotní potíže, můžete konzultovat vhodnost cvičení s lékařem a domluvit si se mnou bezplatnou osobní konzultaci. Obecně platí, že bychom nikdy neměli chodit přes bolest a cvičení by pro nás mělo být příjemné.

Bojím se, že nebudu mít na cvičení čas. +

Jako máma 4 malých dětí této obavě naprosto rozumím 🙂 A je to právě jeden z mých cílů naučit vás vytvořit si na cvičení a sama pro sebe čas. Věřte, že to oceníte nejen vy, ale i vaše okolí!

Pro začátek můžete začít s pár minutami denně a postupně svou cvičební praxi prodlužovat. Také je možné cvičit všechny sestavy i s dětmi.

Nemusíte nikam pospíchat, ke všem sestavám se můžete v budoucnosti stále vracet.

Jak často a jak dlouho mám cvičit? +

Většinou se uvádí, že je potřeba cvičit 10 minut v kuse, aby mělo cvičení nějaký efekt, ideálně v celkové době 150 minut týdně. Moje zkušenost je taková, že každá minuta se počítá. Každá minuta, kterou věnuji sama sobě, vědomé práci s vlastním tělem a dechem, je k nezaplacení.

Takže věnujte cvičení přesně tolik času, kolik potřebujete. A i když máte pocit, že vůbec žádný čas nemáte, zkuste pro začátek 2-3 minuty denně a uvidíte, co to s vámi a s vaší fyzickou i duševní pohodou udělá.

Co budu ke cvičení potřebovat? +

Ke cvičení nebudeme potřebovat v zásadě nic. Pokud si budete chtít cvičení časem ztížit, můžete k tomu využít libovolnou zátěž: činky, thera band/ručník, šátek, děti, zvířata či co máte zrovna po ruce.

Dobré je dělat cvičení na rovné podložce – já cvičím nejčastěji doma na koberci. Pro větší pohodlí můžete ležet na karimatce, ale klidně si můžete lehnout i do trávy nebo si cvičit v posteli.

Nebo naopak můžete cviky provádět i vsedě či vestoje – v práci u počítače, doma u televize, na hřišti s dětmi, při čekání na autobus nebo u pokladny. Smyslem tohoto kurzu je rozhýbat vaše všední dny a dostat pohyb z tělocvičny do vaší každodenní praxe, tak abyste hýbaly svým tělem zdravě a každodenní činnosti prováděly s respektem k vlastnímu tělu.